مطمئنا دستگاه های امنیتی و نظامی پاسخ اثر گذار و دقیقی به جنایتکاران خواهند داد

مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس

مطمئنا دستگاه های امنیتی و نظامی پاسخ اثر گذار و دقیقی به جنایتکاران خواهند داد

 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به برخی اظهار نظرها درخصوص انتقام خون شهدای کرمان گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی را زیر سوال نبرید.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مصیب نظری در یکصد و دهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: در وقوع حادثه تروریستی کرمان عوامل انتحاری استفاده شده بود و قطع یقین پشت همه این شرارت‌ها و جنایات، استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی است.رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: دشمنان درصدد بودند با انجام اقدامات مذبوحانه و تروریستی و به شهادت رساندن زائران حاج‌قاسم، نام و یاد این شهید والامقام را به حاشیه بکشانند اما این اتفاق رخ نخواهد داد و دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد.

 

نظری گفت: مردم ایران و دلدادگان جبهه مقاومت با شهید حاج‌قاسم انس و الفت گرفته‌اند حتی در ایام غیر از شهادت این شهید، هر وقت نام ایشان در جلسات رسمی و غیر رسمی به میان می‌آید مردم همان حرارت و تازگی که در دی‌ماه ۱۳۹۸ «روز شهادت» غصه به دلشان می‌نشیند.

 

لذا حرکات مذبوحانه و تروریستی دشمنان نمی‌تواند مردم را از مکتب حاج‌قاسم دور کند.

وی خطاب به کسانی که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی را زیر سوال می‌برند، گفت: طبق حکم مقام معظم رهبری و بر اساس این که ولایت مطلقه فقیه را قبول داریم قرار است فصل‌ الخطاب، ولی فقیه باشند، لذا در حوزه‌هایی از قبیل اطلاعاتی و امنیتی که تخصص نداریم اظهار نظر نکنیم و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی را زیر سوال نبریم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تأکید کرد: اطمینان داریم که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، طبق دستورات فرمانده کل قوا، رهبر معظم انقلاب به موقع، پاسخ دشمنان را خواهند داد و آنکه باید بفهمد، می‌فهمد و محکم پاسخ داده می‌شود.نظری در پایان تصریح کرد: تمامی جنایات دشمنان بر علیه مردم ایران، از سوز عملیات طوفان الأقصی است که بخش کوچکی از مقاومت، آن را انجام دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *