بخشدار مرکزی بستک طی پیامی از استقبال پرشور و حماسه آفرین مردم بخش مرکزی در انتخابات تقدیر کرد

 

🔹به گزارش گابریک ، در پی حضور پرشور و گسترده مردم فهیم و شایسته بخش مرکزی شهرستان بستک در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ماشاالله خنجی بخشدار مرکزی در پیامی از مردم ولایت مدار این بخش تقدیر و قدردانی کرد.

🔻متن پیام به شرح زیر است:

🔹حماسه‌ی حضور پرشور شما در انتخابات، صفحه‌ی تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود. یکبار دیگر آگاهانه و بهنگام، دفاع جانانه‌ی خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید. یکبار دیگر بر وفاداری خود به قانون اساسی که حق و تکلیف شما دانسته است پای فشردید.

🔹تمامی تلاش معاندین و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مأیوس نمودن مردم عزیز کشورمان و عدم مشارکت در انتخابات نه تنها به بار ننشست بلکه عزم‌ها را جزم‌تر و شکست و ناامیدی را برای آنان به همراه آورد و مردم شریف بار دیگر با خلق حماسه، حضور خود را به نظام اسلامی اثبات نمودند.

🔹اینجانب از حضور پرشور و حماسی و مشارکت حداکثری مردم و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان اعم از هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی، نظامی، انتظامی، خدماتی و همچنین از اصحاب خبر و رسانه‌ به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته درخصوص روند انتخابات بویژه کادر اجرایی شعب صمیمانه قدردانی نموده و امیدواریم به شکرانه این حضور، تعامل مسئولین بیش از پیش و زمینه مشارکت مردم را در ادامه امور جاری کشور فراهم نماییم.

ماشاالله خنجی
بخشدار مرکزی بستک

🔻*کانال واتساپ بستک نیوز*‏ 👇
‏https://whatsapp.com/channel/0029VaJfFo9Id7nUOQ36tP0b

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *